VGR

11-10-2021

Aanmelden voor hybride najaarsvergadering 2021

Het is weer mogelijk om een VGR-vergadering fysiek te bezoeken.

Op 19 november a.s. wordt de najaarsvergadering van de Vereniging voor Gezondheidsrecht gehouden. Bovendien zal deze bijeenkomst online te volgen zijn. Het thema is ‘Euthanasie voor kwetsbare groepen’.

Inleiders:

• mr. dr. J.H.H.M. (Jo) Dorscheidt, universitair docent gezondheidsrecht Faculteiten Rechtsgeleerdheid en Medische Wetenschappen UMCG;
  • S.M.P. (Sisco) van Veen, ouderenpsychiater bij GGZ inGeest en promovendus bij het Amsterdam UMC;
  • mr. J. (Josine) Janson, advocaat gezondheidsrecht Teekens Karstens Advocaten Notarissen te Leiden.

Locatie: Cultuur en Congrescentrum Antropia, Landgoed De Reehorst, Hoofdstraat 8, Driebergen.

Voor toegang tot de vergadering eist de overheid van Antropia een coronatoegangsbewijs dat bij binnenkomst zal worden gecontroleerd. Bij de ingang van de congreslocatie is er dus een verplichting voor alle bezoekers de QR-code te laten checken voor toegang tot de VGR-najaarsvergadering. Heeft u gezondheidsklachten, of indien u huisgenoten heeft met gezondheidsklachten, dan verzoeken wij u vriendelijk thuis te blijven en de vergadering digitaal bij te wonen.

Aanmelding voor fysieke deelname aan deze vergadering of via livestream is verplicht, de toegang is gratis voor leden en niet-leden.
Meld u vóór 11 november a.s. aan klik hier

11-10-2021