Vereniging voor Gezondheidsrecht

12-10-2020

Update Jaarvergadering 2020, vrijdag 6 november 2020

De VGR-jaarvergadering 2020 is verschoven naar vrijdagmiddag 6 november a.s. Centraal daarbij staat het door drie preadviseurs uitgebrachte preadvies met als titel: ‘Medische hulpmiddelen: eindelijk goed geregeld?’. Dit VGR-preadvies 2020 is in maart jl. per post verzonden aan de VGR-leden.

Het bestuur hoopt u op 6 november uitsluitend via livestream te mogen ontvangen. Het programma (klik hier) is compacter en start om 13.00 uur met een sterk ingeperkt huishoudelijk deel (jaarverslag en benoemingen). De feestelijke uitreiking aan de winnaar van de van de tweede prof. Henriette Roscam Abbing Penning zal op film worden getoond. Aansluitend zal prof. dr. A.C. Hendriks de 9e Henk Leenenlezing uitspreken met als titel: ‘Europese dimensie van het gezondheidsrecht'. Het themagedeelte eindigt rond 16.00 uur. De aangepaste agenda en bijbehorende vergaderstukken hebben de VGR-leden recent per mail ontvangen.

Aanmelding is verplicht, deze livestream is gratis. Meld u zich vóór 1 november a.s. aan via de VGR-website: klik hier! Vanaf 1 november is er geen mogelijkheid meer om u in te schrijven voor deelname. De inloggegevens worden u in de week voorafgaand aan de jaarvergadering, waarschijnlijk uiterlijk 5 november a.s., per mail toegezonden.

12-10-2020
Update Jaarvergadering 2020, vrijdag 6 november 2020